امروز در کلاسی که برای شاگردان سطح پایه بود، متوجه شدم در کلمات ضعیفند و بازیای پیشنهاد دادم.
خوشبختانه همه نقاشیشان خوب بود.
قسمتی را بر روی تخته مشخص کردم. از آنها خواستم در این قسمتها نقاشی کلماتی را که میشنوند بکشند. اعلام کردم :” هر کس زودتر بکشد، برنده است.”
آنها به تکاپو افتادند. در تلاش بودند سریع کلمه را بنویسند. در نهایت علاوه بر مرور، متوجه ضعفشان در درک معانی لغات نیز شدند.
در انتهای کلاس از آنها خواستم کلمات را به خوبی به خاطر بسپارند تا برای بازیهای متنوع جلسات بعد حاضر شوند و پیروز مسابقه شوند.
آخرین نظرات: